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이번 협력 모델은 LA (로스 앤젤레스)와 TYO (도쿄)의 정경에서 영감을받은 색상과 Sean Wotherspoon의 대명사라고도 할 수 있는 코듀로이 소재로 디자인으로되어 있습니다.
asics GEL LYTE 3 30주년을 기념하여 Sean Wotherspoon X asics X atmos 의 3자 협업 제품이 발매됩니다.
남성, 여성, 키즈로 신발의 사이즈는 전개가 됩니다. 신발은 코듀로이 소재와 함께 벨크로로 제작된 3개 브랜드의 로고가 있으며 원하는 색으로 커스텀이 가능합니다.
또한 신발의 발매에 맞춰 코듀로이 소재의 토트백 및 사코슈, 5종류의 티셔츠도 함께 발매합니다.
해당 제품은 두번 나뉘어 발매 될 예정입니다. 아트모스 공식 홈페이지에서 추첨을 통한 판매가 이루어 질 예정입니다.
7월 3일 의류
7월 10일 가방
7월 17일 신발
atmos × SW Logo T-Shirts BLACK
2020 년 7 월 3 일 [추첨]
On track to mirror the Dunk’s meteoric rise, the ASICS GEL-LYTE III has garnered quite a bit of buzz since its revival earlier in the year. As part of its on-going 30th anniversary, the legendary silhouette has retraced its steps with OG colorways and has met up with longtime friends thanks to celebratory collaborations. And while mita played a huge part early on, they’re now subbing out for fellow Japanese imprint atmos whose own commemorative project enlists streetwear native Sean Wotherspoon. Teased constantly to the dismay of many, the corduroy-covered GEL-LYTE III is finally nearing its release. The sneaker shop, who has thankfully shared further imagery of the sneakers as well as the accompanying apparel, shines a light on the pair’s colorful inspiration. Intentionally mismatched from left to right foot, the individual palettes draw influence from Tokyo and LA, respectively — the latter portraying a Californian Summer and the former a dusk metropolis. What’s more, the overlaid tiger stripes are made removable by way of velcro backing, meaning both the orange/blue and purple/green backdrops can be customized with a total of five different shades. Kids sizes, which accompany without the modular treatment, are restricted to yellow and red logos unfortunately. Grab a full look at the collection right here, and if you’re looking to grab your hands on a pair, they’ll be releasing in Japan at atmos-tokyo.com on June 27th. A release in LA, while possible, is unclear considering the condition of Round Two’s storefront.
ショーン・ウェザースプーン × アトモス × アシックス ゲルライト 3
豪華なコラボレーションが実現!
2017年にNIKEのデザインコンペティション"VOTE FORWARD"で頂点に輝き、"AIR MAX 1/97 VF(エアマックス1/97 VF)"をリリース、一躍時の人となった"SEAN WOTHERSPOON(ショーン・ウェザースプーン)"。彼の挑戦は続き、次作は"ATMOS(アトモス)"と"ASICS(アシックス)"とのトリプルコラボレーションで登場する。2020年に生誕30周年を迎える"GEL LYTE III(ゲルライト3)"をベースに採用。 LA(ロサンゼルス)とTYO(東京)の情景からインスパイアされたカラーリング、そして、Sean Wotherspoonの代名詞ともいえるコーデュロイ素材を落とし込んだ。またサイドのタイガーストライプはベルクロ式となり、取り替えができる。淡いパステル調でまとめられ、左右非対称のカラーリングで構築。ヒールの下地にはatmosとSWのイニシャルが入るなど、両者の遊び心溢れるアイデンティティが反映された特別モデルとなっている。
日本国内では2020年6月27日よりatmosにて発売予定。価格はMENSが19,250円(税込)、KIDSが8,800円(税込)。
atmos x Sean Wotherspoon x ASICS GEL-LYTE III
Release Date: June 27th, 2020
¥17,500 Yen/¥8,000 Yen
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